Na tomto čísle vám rádi poskytneme obecné informace o našem systému, vypracujeme cenovou nabídku nebo pomůžeme s výběrem vhodného hardware.
Jste již našim zákazníkem a potřebujete jakoukoliv pomoc! Náš klientský servis je vám k dispozici ve všední dny od 8.00 do 18.00 hodin.
Potřebujete pomoc? Vyplňte formulář a pracovníci našeho Klientského servisu vás budou kontaktovat nejpozději do 72 hodin. V případě, že se jedná o urgentní požadavek, využijte prosím naši linku klientského servisu.
Je to velmi jednoduché a zcela transparentní. Ve chvíli, kdy potřebujete naši pomoc ať již z důvodu závady hardware, potřeby úpravy systému nebo vzdálené pomoci nás kontaktujete telefonicky, prostřednictvím našeho klientského servisu nebo pomocí formuláře. V případě, že s námi nemáte uzavřenu servisní smlouvu, zahájíme řešení vašeho požadavku nejpozději do 72 hodin. Klientům s uzavřenou servisní smlouvou poskytneme podporu v souladu s podmínkami smlouvy (reakční doby jsou 5,10,12 a 24 hodin). Naše služby budou následně vyfakturovány ve výši hodinové sazby.
Hodinová sazba pro zákazníky bez uzavřené servisní smlouvy je 890,- Kč bez DPH. Sazba je účtována za každou započatou hodinu.
Hodinová sazba pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou je 590,- Kč bez DPH. Sazba je účtována za každou započtou půlhodinu.
Narazili jste na problém, nevíte jak dál a nechcete platit za služby našeho klientského servisu? Máme pro vás přehled nejčastějších dotazů a problémů, které můžete vyřešit svými vlastními silami. Zkuste to!